SERWIS OPROGRAMOWANIA ABAK

19.03.2020

Z dniem 1 kwietnia będzie dostępna NOWA wersja programu ABAK , zawierająca mechanizm wymiany stawki używanej istniejącej na nową wg. nowej matrycy Vat. 

-------------------------------------------------------------------------------

31.12.2019 

Z dniem 1 stycznia 2020r wprowadzone zostają pakiety subskrypcji typu e-learning. 

-------------------------------------------------------------------------------

01.12.2018

Dokumentacja licencyjna oprogramowania ABAK 

W przypadku zauważenia braku oryginału Umowy Licencyjnej z numerem należy zgłosić się do działu technicznego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o wydanie duplikatu. 

Od dnia 1 marca 2019r elektroniczne potwierdzenia legalności posiadanej licencji programu ABAK jak też elektroniczne duplikaty Umów Licencyjnych nie będą generowane.

-------------------------------------------------------

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Abak świadczone jest przy wykorzystaniu sesji zdalnych.

Nie ma potrzeby wynajmowania lokalnych serwisantów którzy bardzo często nie mają pojęcia o serwisowaniu programu Abak. Niejednokrotnie doprowadzają do niepotrzebnych awarii lub pozbawiają klientów baz danych.

Zdalny serwis jest jednym z kilku sposobów skorzystania z naszej pomocy w razie kłopotów z eksploatacją programów. Umożliwia bezpośredni dostęp serwisantów do komputera Klienta bez względu na lokalizację komputerów. 

Zalety zdalnego serwisu:  szybkość reakcji serwisowej, obniżenie kosztów serwisu, dostępność serwisu bez względu na lokalizację, zdalny serwis jest dostępny dla wszystkich naszych programów, jedynym warunkiem jest dostęp do internetu.

Na czym polega zdalny serwis

Połączenie odbywa się za pomocą programu TeamViewer. Od 20.01.2012 r program TeamViewer jest dołączany do wersji instalacyjnej naszych programów, wtyczkę serwisową można również pobrać ze strony www.xbase.pl Okno zdalnego serwisu wywołuje się z menu programu Pomoc/zdalny serwis

Ile kosztuje

Program TeamViewer jest bezpłatny przez cały okres użytkowania.

Usługi zdalnego serwisu są płatne.

Koszty sesji zdalnych zależne są od posiadania lub nie umowy serwisowej.

Jak korzystać z programu TeamViewer

Skontaktuj się z naszym serwisem - opisz problem, ureguluj płatność za wybraną usługę

Uruchom program TeamViewer.

Podaj serwisantowi "Twój ID" i "Hasło" widoczne na ekranie komputera. Po chwili rozpoczniemy reazlizację usługi.

-------------------------------------------------------------------------------

Od dnia 1 stycznia 2016 roku obowiązuje nowy cennik opłat. Widoczny po zalogowaniu się użytkownika oraz na stronie internetowej w dziale oprogramowanie

-------------------------------------------------------------------------------

Lipiec 2015r ropoczęto przygotowanie do wprowadzenia systemu operacyjnego Windows 10

-------------------------------------------------------------------------------

Od stycznia 2015r oprogramowanie Abak weryfikuje prawa dostępu do aktualizacji

-------------------------------------------------------------------------------

W grudniu 2014r zakończono pracę nad eliminacją z użytku nielegalych kopii programów Abak

-------------------------------------------------------------------------------

W listopadzie 2014r  ukazała się nowa wersja programów 14.11    

Programy z Linii ABAK pozyskały Nowa Super funkcję!  

Teraz już nie nie musisz wpisywać danych kontrahentów do kartotek, jedno przyciśnięcie klawisza w programie a dane z GUS, bez błędów i pomyłek zostaną przeniesione do twojej Faktury. 

Sprawdź jakie do Wygodne!

Zainstaluj wersję 14.11 lub złóż zamówienie na dostarczenie aktualizacji jeśli zakończył Się Twój okres abonamentowy

-------------------------------------------------------------------------------

WAŻNA INFORMACJA dla posiadaczy systemu operacyjnego Windows XP

W miesiącu kwietniu 2014r udostępnione zostaną specjanie przygotowane wersje ratunkowe dla programów z serii Abak przeznaczone dla użytkowników których systemem operacyjnym jest system Windows XP.

-------------------------------------------------------------------------------

Od dnia 1 stycznia 2014 r obowiązują nowe zapisy ustawy dotyczące zasad wypisywania dokumentów sprzedaży. Zalecamy Użytkownikom programów Abak instalowanie systematyczne aktualizacji – bo to one właśnie wprowadzą zmiany do programów.

-------------------------------------------------------------------------------

Od dnia 1 stycznia 2013 r zaczną obowiązywać inne zasady wystawiania Faktur Vat , oraz częściowo zmieniają się stawki vat dla produktów.
Zalecamy Użytkownikom programów Abak instalowanie systematyczne aktualizacji – bo to one właśnie wprowadzą zmiany do programów.

-------------------------------------------------------------------------------
Natomiast Użytkownikom którym wygasły abonamenty aktualizacyjno-serwisowe i pobieranie nowych aktualizacji stało się niemożliwe
zalecamy kontakt z działem serwisu producenta lub działem handlowym – celem wznowienia abonamentów.

Opłacanie abonamentu aktualizacyjno-serwisowego daje gwarancję iż żadne zmiany przepisów Państwa nie zaskoczą jak też że programy Abak
będą pozyskiwały nowe funkcje i stabilnie będą działać na wszystkich nowych systemach Windows.

-------------------------------------------------------------------------------

Od dnia 15 maja 2012 roku wersja programów Abak kontroluje wpisy o numerach licencji użytkowników programów. Wypowiadamy walkę nielegalnemu udostępnianiu programu - łamaniu warunków Umowy Licencyjnej. 

-------------------------------------------------------------------------------

Wersja 4 programów Amber, Amber Biznes, Silver, Silver Biznes i Gold jest dedykowana pod systemy operacyjne

Windows XP, Vista, Windows 7

Inne systemy operacyjne nie są obsługiwane

-------------------------------------------------------------------------------

UWAGA !!!!!

15 listopada 2010 nastąpi premiera nowej wersji programów z linii ABAK.

WERSJA 4

-------------------------------------------------------------------------------

Bardzo ważna informacja !!!!

Wiadomość do użytkowników programów z linii Abak !!!!!!!!!!!

Ostatnia wersja dająca możliwość przeniesienia zawartości bazy danych ze starszych programów ma numer

1.95.1 , jako ostatnia pracuje z systemem Win98.

Wersja 1.95.1 dostępna jest do dnia 14 listopada do pobrania z kont użytkowników lub otrzymanych linków.

-------------------------------------------------------------------------------

1 sierpnia 2010

W miesiącu sierpniu zostanie udostępniona użytkownikom programów wersja 1.95.1 - ostatnia wersja pracująca na systemie  Windows 98.

Wersja 1.95.1 jest ostatnią wersją z możliwością zabezpieczenia bazy danych do importu do wersji 4.

-------------------------------------------------------------------------------

1 kwietnia 2010

W związku z dużą liczbą użytkowników którzy nie podali adresu e-mail podczas dokonywania rejestracji licencji nabytego programu, prosimy o uzupełnienie danych.

Brak adresu e-mail utrudnia dostarczanie ważnych informacji użytkownikowi.

-------------------------------------------------------------------------------

1 marca 2010

Informujemy iż od dnia 1 marca 2010 będziemy w cyklach 30 dniowych w postaci wiadomości e-mail informować o konieczności pobierania kolejnych wersji aktualizacji programów.

Konieczne jest to przygotowania programu do wykonania importu danych do wersji najnowszej jak ukaże się w listopadzie 2010r

-------------------------------------------------------------------------------

1 stycznia 2010

Producent programów Abak zaprzestaje z dniem 1 listopada 2010 aktualizowanie programów z lat 2000 - 2009.

Jest to związane z wydaniem nowych wersji programów - wersja 4 linni Abak.

Użytkownicy programów aby kontynuować pracę na programach w kolejnych latach zobowiązani są do zainstalowania aktualizacji programu conajmniej do 30 października 2010r.

szczegółowych informacji udziela dział serwisu tel. 32 370-23-43 ; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

-------------------------------------------------------------------------------

Gdzie dowiedzieć sie co zmieniło się w programach Abak ?

Zmiany wprowadzane do programów Abak opisane są
pod odnośnikiem " Zmiany " znajdującym się obok pliku aktualizacji.


-------------------------------------------------------------------------------

Cennik

CENNIK OPROGRAMOWANIA ABAK oraz USŁUG DODATKOWYCH

W cenniku podano ceny brutto  ABAK AMBER  ABAK SILVER   ABAK GOLD
Licencja 1 stanowisko wersja 2020, system Windows 7,8,10 198,00 zł 289,00 zł 360,00 zł 
Ceny subskrybcji pakietów  ABAK AMBER  ABAK SILVER   ABAK GOLD
Pakiet Sam Czytam nie Dzwonię nie Pytam* 182,00 zł 273,00 zł 337,00 zł
Kontynuacja do 30 dni od daty końca poprzedniego pakietu* 153,00 zł 229,50 zł 283,50 zł
Pakiety opieki posprzedażnej  ABAK AMBER  ABAK SILVER   ABAK GOLD
TeleOpiekun* 120,00 zł 120,00 zł 120,00 zł
Pakiet nabywany wraz z kontynuacją – rabat* 15% ceny pakietu 102,00 zł 102,00 zł 102,00 zł
TeleExpert* 240,00 zł 240,00 zł 240,00 zł
Pakiet nabywany wraz z kontynuacją – rabat* 15% ceny pakietu 204,00 zł 204,00 zł 204,00 zł
Aktualizacja kwartalna* cena dotyczy każdego brakującego kwartału 50,00 zł 73,00 zł 90,00 zł

Pakiet Sam Czytam nie Dzwonię nie Pytam gwarantuje udostępnienie ( przy wykorzystaniu indywidualnego – internetowego konta użytkownika programu ) pakietu typu „e-learning”, materiałów w postaci e-book, audiobook oraz filmów instruktażowych z zakresu wykorzystania funkcji programu po zmianach ustawowych i systemowych w oprogramowaniu Abak oraz pakiet ten gwarantuje dostęp do pliku programu Abak do pobrania w okresie subskrybcji pakietu.

TeleOpiekun gwarantuje użytkownikowi:

1. wykonanie doinstalowania zmian wprowadzonych w oprogramowaniu Abak 1 raz w kwartale – konieczne ustalenie terminu wykonania usługi 

2. konsultacje telefoniczne w godzinach pracy działu serwisu 

3. pozyskaniu stałego rabatu* w całym okresie trwania pakietu dla usług: 

- 30% ceny dla usługi jednorazowej sesji zdalnego serwisu, 

- 20% ceny usług serwisu: 

· Usługa uruchomienia programu – przy komunikacie „błąd połączenia z bazą danych,

· Usługa weryfikacji zgłoszenia serwisowego 

TeleExpert gwarantuje użytkownikowi: 

1. wykonanie doinstalowania zmian wprowadzonych w oprogramowaniu Abak 1 raz w kwartale - konieczne ustalenie terminu wykonania usługi 

2. konsultacje telefoniczne w tym oddzwanianie do użytkownika 

3. stałego rabatu* w całym okresie trwania pakietu dla usług: 

- 100% ceny dla usługi zdalnego serwisu, 

- 20% ceny dla każdej usługi oferowanej przez serwis oprogramowania Abak 

Uwaga : Pakiety obsługi posprzedażnej aktywować można wyłącznie dla prawidłowo działającego programu Abak oraz po zakończeniu obsługi serwisowej w przypadku złożenia zgłoszenia serwisowego.

Aktualizacja kwartalna polega na dostarczeniu użytkownikowi brakujących plików oprogramowania zawierających wprowadzone zmiany funkcjonalności.

Kontynuacja ma miejsce w sytuacji kiedy od końca wygasłego ostatniego pakietu nie minęło 30 dni, opłacany pakiet dotyczy systemu operacyjnego Windows na którym oprogramowanie jest zainstalowane w chwili aktywacji pakietu. Subskrypcja nie jest przenoszona na inne systemy. 

*rabat - Nie dotrzymanie terminu płatności oznaczonego w dokumencie zamówienia, powoduje utratę udzielonego rabatu i naliczenie cen regularnych oznaczonych w cenniku.

Opłata wyrównawcza - brakujące wersje aktualizacji ( zgodnie z zapisami Umowy Licencyjnej – użytkownik korzystający z programu Abak ma obowiązek instalowania aktualizacji min 1x w każdym kwartale roku )

W cenniku podano ceny brutto  ABAK AMBER  ABAK SILVER   ABAK GOLD
Wyrównanie funkcjonalności dla wersji z lat 2001 – 2013 ( możliwy rabat )* 437,00 zł 510,00 zł 620,00 zł
Import danych * 200,00 zł 200,00 zł 200,00 zł
Wyrównanie funkcjonalności dla wersji z lat 2014 – 2017 – opłata zawiera import danych , **nie zawiera usługi przeszukiwania zasobów komputera w celu odzyskania pliku bazy danych                     ( możliwy rabat )* 245,00 zł 304,00 zł 404,00 zł
Wyrównanie funkcjonalności dla wersji z lat 2018 – 2019 ( możliwy rabat )* 41,00 zł za każdą brakującą kwartalną wersję programu **** 48,00 zł za każdą brakującą kwartalną wersję programu **** 54,00 zł za każdą brakującą kwartalną wersję programu ****
Pisemny certyfikat posiadania legalnych uprawnień licencyjnych programu – duplikat dokumentacji – opłata 45% bieżącej ceny licencji programu 71,00 zł 88,00 zł 117,00 zł

* Usługa importu danych wykonywana jest z pliku dostarczonego przez użytkownika programu – pobierana jest za każdą usługę, nie obejmuje usług zdalnego serwisu jak też przeszukiwania zasobów komputera użytkownika w celu odzyskania pliku bazy danych

** Opłata dot wyrównania nie obejmuje usług zdalnego serwisu jak też przeszukiwania zasobów komputera użytkownika w celu odzyskania pliku bazy danych

( możliwy rabat )* - Użytkownik może pozyskać upust w wysokości 25% na opłatę za wyrównanie w przypadku gdy dokona opłaty abonamentu za rok bieżący

CENNIK USŁUG SERWISOWYCH 

W cenniku podano ceny brutto  ABAK AMBER  ABAK SILVER   ABAK GOLD
Pominięcie kolejki *- Działaj Natychmiast  250,00 zł 250,00 zł 250,00 zł
Usługa Pali się ** 500,00 zł 500,00 zł 500,00 zł
Jednorazowa sesja zdalna ***  80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł
Usługa uruchomienia programu – przy komunikacie „błąd połączenia z bazą danych” ***** 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł
Przeszukiwanie zasobów użytkownika w celu odzyskania plików baz danych – bez sesji zdalnej  90,00 zł 90,00 zł 90,00 zł
Weryfikacja zgłoszenia serwisowego wg zlecenia użytkownika w oparciu o dostarczony plik bazy danych 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł
Naprawa błędu w danych – wg zlecenia użytkownika 300,00 zł 300,00 zł 300,00 zł
Konfiguracja zapory systemu operacyjnego lub oprogr. antywirusowego 60,00 zł  60,00 zł  60,00 zł 
Konfiguracja funkcjonalności komputera – PDF * 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł
Konfiguracja programu pocztowego – domyślna poczta * 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł

Pominięcie kolejki * - DND – daje możliwość wykonania zgłoszenia serwisowego powiązanego z usługą zdalnego serwisu z pominięciem terminarza serwisowego – serwisant podejmie pracę po zakończeniu ostatniej wykonywanej usługi – w godzinach pracy działu technicznego

Pali się ** - daje możliwość wykonania zlecenia po godzinach pracy serwisu – w godzinach odpowiadających użytkownikowi – jednak nie później niż 20:00 i nie wcześniej niż 8:00 

*** - polega na podłączeniu się serwisanta do komputera użytkownika programu – opłata pobierana jest za każde połączenie

**** - instalacja plików aktualizacji w lokalizacji standardowej zalecanej przez producenta, nie zawiera opłaty zdalnego serwisu, instalacja i innej lokalizacji dopłata 50% ceny usługi

***** - dotyczy usunięcia nie prawidłowej bazy danych i uruchomienie programu na wskazanej kopii lub bazie startowej - 

Konfiguracja funkcjonalności komputera – PDF * - po wykonaniu konfiguracji dział techniczny nie ponosi odpowiedzialności za zmiany jakie mogą nastąpić na komputerze użytkownika wynikające z jego użytkowania oraz instalowania aktualizacji systemowych lub innego oprogramowania.

Konfiguracja programu pocztowego – domyślna poczta * - naliczany jest upust 50% opłaty usługi zdalnego serwisu jeśli jest opłacany pakiet TeleOpiekun, po wykonaniu konfiguracji dział techniczny nie ponosi odpowiedzialności za zmiany jakie mogą nastąpić na komputerze użytkownika wynikające z jego użytkowania oraz instalowania aktualizacji systemowych lub innego oprogramowania.

REGULAMINY

Licencjonowanie i odpowiedzialność.

Licencjodawca i producent oprogramowania Abak oświadcza iż dostarczane oprogramowanie jest wolne od wad. Nie daje jednak tym samym gwarancji na poprawne działanie oprogramowania w sytuacji gdy wadliwe działanie jest wynikiem :

– okoliczności leżących po stronie użytkownika tj. ustawienia komputera, specyfikę Systemu operacyjnego oraz innego oprogramowania zainstalowanego na komputerze użytkownika

– użytkowania oprogramowania niezgodnie z dokumentacją

– połączenia lub współużytkowania Programu z innym oprogramowaniem nie zaakceptowanym przez producenta ,

– ingerencji innych osób niż upoważnieni przedstawiciele producenta,

– działania wirusa komputerowego,

– działania sił zewnętrznych,

– działania siły wyższej

Licencjodawca i producent oprogramowania Abak nie odpowiadają za żadne szkody, zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie, rzeczywiste i utracone korzyści, materialne i niematerialne wynikłe z użytkowania Programu, wad Programu, niedopasowania Programu do specyficznych potrzeb użytkownika, wykraczających poza instrukcję obsługi/użytkownika.

W szczególności wyłączona jest odpowiedzialność za pośrednie lub bezpośrednie uszkodzenia na zdrowiu, stratę w zyskach, przerwanie pracy, stratę informacji lub jakąkolwiek stratę, wynikającą z użytkowania lub niemożności użytkowania Programu, utratę możliwości prowadzenia działalności, utratę reputacji, utratę, zniszczenie lub uszkodzenie danych.

Licencjodawca i producent oprogramowania nie ponosi odpowiedzialności za błędy, szkody, nie możność wykorzystywania oprogramowania w związku z postępowaniem wbrew instrukcjom oraz działaniem podmiotów tj. serwisantów oraz informatyków wynajmowanych przez Użytkownika programu.

REGULAMIN SUBSKRYBCJI I USŁUG DODATKOWYCH

1. W ramach nabycia uprawnień licencyjnych oprogramowania Abak użytkownik pozyskuje 120-dniowy nieodpłatny GWARANCYJNY dostęp on-line do pobierania plików ukazujących się w w/w okresie aktualizacji oprogramowania Abak. Datą początkową od której rozpoczyna się naliczanie 120 dni jest data nabycia uprawnień licencyjnych.

2. Pliki aktualizacji oprogramowania dostępne są w serwisie www.xbase.pl .

3. Użytkownik pozyskuje dostęp automatycznie po dokonaniu rejestracji uprawnień licencyjnych w serwisie www.xbase.pl

4. Logowanie do konta użytkownika wymaga wprowadzenia loginu. Jako login automatycznie ustanawiany jest numer NIP użytkownika.

5. W okresie 120 dni trwania dostępu startowego użytkownik ma możliwość nie odpłatnie skorzystać z pomocy przy instalacji programu 

6. Wyłączone z pozyskania nie odpłatnej pomocy instalacji są uprawnienia licencyjne nabywane przez użytkowników oprogramowania Abak którzy wykorzystywali oprogramowanie dotychczas bez opłaconych uprawnień tzw. legalizacja piractwa

7. Subskrypcje oraz pakiety usług TeleOpiekun, TeleExpert , udostępniane są wyłącznie użytkownikom których oprogramowanie Abak w momencie aktywacji pakietu pracuje poprawnie i nie wymaga interwencji serwisu mającej na celu przywrócenia poprawnego działania programu.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DZIAŁU TECHNICZNEGO

Usługi działu technicznego świadczone są wyłącznie użytkownikom legitymującym się uprawnieniami korzystania z oprogramowania.

Abak.
Dział Wsparcia Technicznego jest dostępny dla użytkowników oprogramowania Abak w dniach poniedziałek – piątek, za wyłączeniem dni świątecznych oraz dni ogłoszonych komunikatem zamieszczanym w serwisie xBase.pl w dziale Aktualności jako dni nie pracujące lub zmienione godziny pracy.


1. W przypadku zgłoszenia potrzeby interwencji działu technicznego przez użytkownika niezarejestrowanego w serwisie xBase.pl jako posiadacza uprawnień do korzystania z oprogramowania Abak, działu technicznego podejmuje interwencję wyłącznie po uregulowaniu opłat licencyjnych i opłaceniu zamówionych usług.


2. W ramach pakietu startowego przewidziane są usługi : instalacja programu po zakupie, uruchomienie, uzupełnienie wpisu numeru uprawnień  oraz pomoc przy pobraniu aktualizacji. Inne rodzaje usług dział techniczny xBase.pl świadczy odpłatnie.

3. Po wyczerpaniu puli usług nieodpłatnych użytkownik ma możliwość korzystania z usług działu technicznego i wnoszenia opłat zgodnie z Cennikiem Usług Serwisowych.


4. Dział Techniczny xBase.pl umożliwia użytkownikom korzystanie w usługi Serwisu Zdalnego * jednak nie narzuca korzystania z tego rodzaju usługi.


5. Dział Techniczny xBase.pl gwarantuje podjęcie realizacji zgłoszonej interwencji serwisowej drogą mejlową w terminie do 3 dni roboczych za wyłączeniem zgłoszenia Pominięcie kolejki  lub Pali się których zakres opisano w regulaminie usługi


6. Inne usługi, świadczone przez dział techniczny xBase.pl na rzecz użytkownika, a wykraczające poza zakres usług zawartych w abonamentach, odbywają się wyłącznie na podstawie odrębnie zawartej umowy serwisowej/zamówienia


7. Usługa serwisu zdalnego świadczona jest przy wykorzystaniu bezpiecznego połączenia z komputerem użytkownika przy zastosowaniu wtyczki serwisu zdalnego, której uruchomienie może odbyć się bezpośrednio w pomocy oprogramowania Abak lub z serwisu xBase.pl. Inne rodzaje połączenia zdalnego niż opisane nie są realizowane.


8. Wszelkie zgłoszenia serwisowe należy kierować wyłącznie do Działu Wsparcia Technicznego.


9. Pliki przeznaczone do weryfikacji lub importu należy dostarczać wyłącznie do Działu Wsparcia Technicznego.
 

10. Świadczenie usług serwisu na oprogramowaniu Abak przez podmioty nie uprawnione jest nie dopuszczane. Jedynym uprawnionym do świadczenia takich usług jest : 

Dział Wsparcia Technicznego xBase.pl Sp.J oraz umocowany przedstawiciel legitymujący się uprawnieniami wydanymi po wykupieniu Pakietu Serwisowego.

INFORMACJE NIEZBĘDNE dla PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO

1.NAZWA I NUMER NIP UŻYTKOWNIKA


2.NUMER UMOWY LICENCYJNEJ KTÓREJ DOTYCZY ZGŁOSZENIE ( w przypadku wykorzystywania wielu umów licencyjnych ) 


3.OPIS ZGŁASZANEGO PROBLEMU


4.NUMER WERSJI PROGRAMU ABAK W KTÓREJ OPISANY PROBLEM WYSTĘPUJE


5.CZY PLIK BAZY DANYCH ZOSTAŁ DOŁĄCZONY DO ZGŁOSZENIA


6.IMIĘ I NAZWISKO OSOBY SKŁADAJĄCEJ ZGŁOSZENIE ORAZ NUMER TELEFONU KONTAKTOWY

ABAK Silver Biznes

  • zastosowanie
  • aktualizacje
  • cennik
  • odpowiedzi

  • slides abak silver k5 600 nbSilver wersja Biznes – program do prowadzenia sprzedaży i zakupu w firmach usługowo-handlowych z  koniecznością wykorzystywania magazynu towarów oraz generowania inwentaryzacji. Silver wersja Biznes współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikiem kodów kreskowych. Podobnie jak wersja Silver posiada możliwość prowadzenia sprzedaży w wybranej walucie innej niż złoty.

    Jednak na szczególną uwagę zasługuje funkcja przejmowania danych z baz innych stanowisk sprzedaży –  polecane rozwiązanie dla firm zatrudniających mobilnych przedstawicieli handlowych.  

    Wersja Silver Biznes jest wyposażona w bogato rozbudowany system rozliczeń Funduszu Promocji Rynku Rolnego.

    Wersja Silver Biznes posiada możliwość dokonywania sprzedaży i rozliczenia pobieranej akcyzy na węgiel wraz z pełną obsługą dowodów dostaw zwolnionych z akcyzy wraz z zestawieniami ackyzy pobranej i podlegającej rozliczeniu.



  • abakamber003 kopiowaniePoniżej lista najważniejszych kartotek programu Abak SILVER BIZNES:
    • Magazyn 
    • Kartoteka właściciela wystawcy z funkcją wielofirmowości*
    • Kartoteka kontrahent
    • Kartoteka jednostek miar
    • Kartoteka sposobów płatności 
    • Kartoteka rodzai transportu
    • Kartoteka VAT -u
    • Kartoteka walut
    • Kartoteka typów dokumentów zakupu
    • Kartoteka typów dokumentów magazynowych
    • Kartoteka cen

     


     
  • abaksilver032 kopiowanieWersja Silver Biznes poza dokumentami jakimi dysponuje wersja Silver, posiada:
    • Faktura VAT Zbiorcza do WZ
    • Automatyczne KP
  • abaksilver011

    Wersja Silver Biznes poza opcjami jakimi dysponuje wersja Silver, posiada:

    • Mechanizm synchronizacji baz danych
    • Obsługa drukarek fiskalnych Posnet i Novitus  abaksilver021
    • Inwentaryzacja
    • Obsługa czytnika kodów kreskowych
    • Mechanizm automatycznej zamiany stawek vat 
    • Mechanizm automatycznego przeliczania cen dla zmienionego vatu
    • 3-poziomy cen sprzedaży
    • Waluta inna niż PLN
    • Baza symboli PKWiU
    • Podpowiedź ile mam towaru na stani
    • Podpowiedź ceny zakupu towaru przy sprzedaży towaru
    • Automatyczny Duplikat Faktury vat
    • Podpowiedzi pominiętych numerów Faktur Vat
    • Nadanie dowolnego numeru faktury
    • Dowolna data wystawienia dokumentu np. Wstecz
    • Tworzenie wzoru numeracji dokumentów np. RR/MM,DD/MM/RRRR
    • Klasyfikowanie dokumentu opłacony bądź nieopłacony
    • Pobieranie zapłaty częściowej w dokumentach sprzedaży
    • Wiele wzorów wydruku dokumentów
    • Wydruki na każdym rodzaju drukarki (igłowa, laser, toner)
    • Kopia bezpieczeństwa
    • Logo firmy umieszczone na dokumentach - plik bmp
    • Nagłówek papieru firmowego – plik bmp
    • Wyszukiwanie dokumentów, typ/data
    • Wydruk uwag na dokumentach
    • Ukrywanie nieaktywnych towarów i kontrahentów
    • Przypisanie stałego rabatu kontrahentowi
    • Publikacja dokumentów do pliku PDF
    • Możliwość wysyłania dokumentów sprzedaży oraz zestawień pocztą elektroniczną

Aktualizacje

Dział Handlowy pracuje w dniach poniedziałek - piątek w godzinach 10:00 - 17:00

tel. 731 721 100 wew 1 -  Jagoda Strzelczyk , e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 731 721 100 wew 2 - Natalia Piotrowska , e-mail : nTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 731 721 100 wew 3 - dział wsparcia technicznego pracuje w godzinach 10:00 - 13:00 , email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Instrukcje obsługi programów znajdują się w serwisie internetowym www.xbase.pl w dziale Dla klienta / Pytania i odpowiedzi a filmowe instrukcje obsługi znajdują się w serwisie YouTube ABAK xBase

W ramach pakietów e-learning w panelu użytkownika zawarto do pobrania e-booki o tematyce podatkowej z zakresu obowiązujących przepisów, nadchodzących zmian w przepisach oraz tematyce szkoleniowej z zakresu pracy na programie Abak.

 pobierzaktualizacje

 

 

Pytania i Odpowiedzi

 

  ABAK AMBER BIZNES   ABAK SILVER ABAK GOLD
 

 

ABAK AMBER EBOOK DLA UŻYTKOWNIKA

 

 

ABAK SILVER EBOOK DLA UŻYTKOWNIKA

 

ABAK GOLD EBOOK DLA UŻYTKOWNIKA



 

2

Uzupełnienie numeru Umowy Licencyjnej / wprowadzenie danych wystawcy faktur           

2

 

Instalacja aktualizacji wraz z importem bazy danych wersja 20.07

- instrukcja zawiera ważne informacje w przypadku komplikacji podczas importu bazy danych

2

Zakończenie okresu subskrybcji - odnowienie dostępu - Płatność on-line 

2

Aktualizacja daty subskrybcji

2

 Pobieranie wtyczki TeamViever dla usługi zdalnego serwisu 

2

 Rejestracja Nowej Wersji programu ABAK MAX

 2

Kopia zapasowa bazy danych faktur ABAK GOLD

2

 Kopia zapasowa bazy danych faktur ABAK AMBER I SILVER 

2

 Zmiana numeracji dokumentów sprzedaży i zakupu 

2

Ustawienie własnego wyglądu numeracji dokumentów

2

Weryfikacja kontrahenta Biała Lista Podatników Vat

 2

JPK_FA - Generowanie pliku ( zestawienie faktur do 5 lat wstecz ) na żądanie Urzędu Skarbowego w programie ABAK AMBER i SILVER 

2

JPK_FA - Generowanie pliku ( zestawienie faktur do 5 lat wstecz ) na żądanie Urzędu Skarbowego w programie ABAK GOLD

 2

JPK_VAT(3) - Generowanie pliku .xml z programu ABAK AMBER i SILVER

2

JPK_VAT(3) - Generowanie pliku .csv z programu ABAK AMBER i SILVER

2

JPK_VAT(3) - Generowanie pliku .xml z programu ABAK GOLD

2

JPK_VAT(3) - Generowanie pliku .csv z programu ABAK GOLD

2

SPLIT PAYMENT oznaczenie faktur MPP w programie ABAK AMBER i SILVER

2

SPLIT PAYMENT oznaczenie faktur MPP w programie ABAK GOLD

2

Komunikat w programie " WYSTAWCA ZABLOKOWANY " co robić w takim wypadku

2

Pobieranie aktualizacji programu w czasie aktywnej subskrybcji program ABAK AMBER i SILVER

2

Pobieranie aktualizacji programu w czasie aktywnej subskrybcji program ABAK GOLD

2

Inwentaryzacja w programie ABAK SILVER

2

Inwentaryzacja w programie ABAK GOLD

2

Sprzedaż wyrobów objętych CN Dowody Dostaw / Zestawienia w programie ABAK SILVER

2

Pomocnik Inwentaryzacji - co jest powodem różnic w stanach towarów - co zrobić ?

2 Sprzedaż w innej walucie  2

Zestawienie dokumentów sprzedaży w programie ABAK AMBER i SILVER

2

Faktura końcowa do faktury zaliczki w programie ABAK AMBER i SILVER

2

Faktura Sprzedaży - wystawianie KROK po Kroku w programie ABAK AMBER i SILVER

2

Jak wypisać notę korygującą błąd w danych firmy 

2

Domyślny typ płatności GOTÓWKA / PRZELEW - jak ustawić w programie ABAK AMBER i SILVER

2

Faktura Nabywca / Odbiorca 

2

Korekta faktury Vat w programie ABAK AMBER i SILVER

2

Faktura zakupu - wprowadzanie towaru do magazynu w programie ABAK SILVER

2

Spłacanie należności w programie ABAK GOLD

2

Spłacanie zobowiązań w programie ABAK GOLD

2

Dokumenty kasowe w programie ABAK GOLD

 

 


 

Więcej artykułów…