Konsultacje telefoniczne z działem wsparcia

Zachęcamy do korzystania z pakietów serwisowych zawierających usługi konsultacji telefonicznych, w zakresie analizy zagadnień technicznych oraz pracy na programie. Usługa konsultacji telefonicznych skierowana jest w szczególności do tych użytkowników którzy nie chcą tracić czasu na weryfikację zaganenia w instrukcjach obsługi programu.

Pakiety serwisowe TELEOPIEKUN i TELEEXPERT zawiarają usługę konsultacji ale nie tylko. Pakiety serwisowe to też rabaty na usługi, szybsze realizacjie zleceń serwisowych oraz gwarantowane usługi w czasie korzystania z subskrypcji programu Abak.

Pakiety serwisowe można zamówić w dziale obsługi klienta.

 

KOMUNIKAT TECHNICZNY zgodności działania oprogramowania Abak z systemem WINDOWS 7 i 8

Aktualizacje oprogramowania ABAK, posiadają zgodność z systemem operacyjnym komputerów PC z Windows 10 i 11. Wykorzystywanie i praca oprogramowania Abak na systemach bez zgodności (Windows XP, Vista, 7,8) nie jest objęte gwarancją działania. Dla Użytkowników, którzy wykorzystują oprogramowanie Abak, niezgodnie z zaleceniami producenta, został przygotowany poradnik, na wypadek wystąpienia zakłóceń działania oprogramowania Abak. 

Jednocześnie zaleca się instalowanie i wykorzystywanie oprogramowania Abak zgodnie ze specyfikacją producenta xBase.pl.

POBIERZ PORADNIK